Ticker

MinTicker.dk Ticker

tirsdag den 22. juli 2014

Stranden! - hygge med familien

Åh jeg elsker at være sammen med min søster, nevø og min mor, os 4 nyder bare hinandens selskab. 

Min søster og nevø er hvert år en uge på ferie hos vores mor, hvor vi laver en hel masse ting som min nevø elsker, søndag var den dag de ankom, og der legede vi på legepladsen hvor min mor bor, og efter aftensmaden gik vi en tur ned til fårene og stranden. 
Det første min nevø spurgte mig om da han så mig, var hvor hans gave var henne, han får en sommerferie gave hvert år, så han måtte jo hellere få den, det var et sejt sæt fodbold tøj, og han var rigtig glad for det.

I går besøgte han mig i vores nye lejlighed, vi skulle nemlig bage hindbærsnitter, mums, dog gad han kun at komme krymmel på resten kunne jeg lave. Havde købt en dusty madkasse (Disney planes) til at komme hindbærsnitterne i.

I dag var vi på stranden, vi skulle egentlig fange krabber med vi fangede inden :-( så min nevø fandt i stedet nogle tanglopper. Også byggede vi sandslotte.
Da vi kom hjem fra stranden efter 3 timer, sagde min nevø "moster, du er alt bare meget sød, fordi du har givet mig sejt tøj, og madkasse" efter lidt tid siger han "du er meget sødere end min far, og det er fordi du elsker mig, og jeg elsker dig" også fik jeg er stort kys.
Okay den dreng smelter altså mit hjerte! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar