Ticker

MinTicker.dk Ticker

onsdag den 2. juli 2014

Misdannelses scanning

Ih så har jeg været til misdannelsesscanning, med min skønne lille og ikke særlig samarbejdsvillige lille baby (vi må håbe det ændre sig til fødslen) 

Alt er præcis som det skal være og det er så fantastisk. Der var sat 40 minutter af til scanning, men det blev altså til en time.

Til allersidst fik vi endelig også lov at se kønnet. Og der er bare slet ingen tvivl.
Vi venter os en DRENG! <3

Efter scanning og en masse telefonopkald, tog vi i Kolding storcenter, vi skulle nemlig købe lidt drengetøj, det blev til en strik trøje, og en heldragt med Peter Plys.

Også fik vi også købt med drømme barnevogn <3 En Emmaljunga Big Star Surpreme. Stellet er det nye med dreje hjul foran også er det helt sort. Kassen og liften er farven Dakar, det er min kæreste der har valgt, jeg havde tre farver jeg synes var flotte, Grå, Jeans, og Dakar. Vi vil ikke have en traditionel sort. 
Vi har valgt at barnevognen skal stå i butikken til vi har født. Gammel overtro siger man ikke må få barnevognen hjem før barnet er født, og derfor tilbyder butikken at opbevare barnevognen indtil.

Jeg glæder mig så meget til november!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar