Ticker

MinTicker.dk Ticker

fredag den 4. juli 2014

Ventetøj

Jeg har netop købt to par lækre jeans ventebukser, i mærket mamalicious.

Jeg havde egentlig slet ikke forventet jeg skulle have ventetøj, da jeg mente jeg sagtens kunne gå i leggins og joggingbukser hele min graviditet. Men jeg begyndte virkelig at savne at have jeans på, og synes mine strømpebukser og leggins er begyndt at stramme. Så nu har jeg købt to par bukser.

Jeg har købt disse lyse fra mamalicious egen hjemmeside. De sidde sindsygt godt, og er mega gode at have på.
Find dem her.

Jeg har i dag bestilt disse bukser på stylepit.dk og jeg anbefaler jer virkelig at kigge deres sortiment igennem for der er virkelig gode tilbud lige nu.
Find dem her.

Glæder mig til at modtage dem, håber de sidder lige så godt som de andre.

Udover disse bukser, har jeg købt strømpebukser og leggins i H&M. 

1 kommentar:

  1. Hej. Jeg har også købt tøj både til mig selv, både nu og da jeg også havde en stor højgravid mave, inde hos Stylepit. Og noget af det aller fedeste er at de også har en del lækkert tøj til børn når man når så vidt. Lige nu har stylepit super udsalg, hvilket i sig selv er super lækkert men der er faktisk også mulighed for at gøre det endnu billigere - 12% og få fri fragt ved at bruge rabatkoden herinde fra: http://www.e-rabatkoder.dk/store/stylepit-rabatkode/ . Ellers vil jeg bare sige tusind tak for den gode blog, der er virkelig meget god inspiration herinde fra synes jeg:)

    SvarSlet