Ticker

MinTicker.dk Ticker

torsdag den 28. august 2014

Asos

Hej piger

Så fik jeg shoppet lidt tøj hos asos.com (selvom jeg ikke skulle købe mere shhh)
Jeg havde længe hørt om deres graviditetstøj, og måtte bare se hvad de havde, og hold da helt op der er meget, var ved at købe et hav af kjoler, men så tænkte jeg alligevel på at jeg har en masse i forvejen som maven kan være i, og de fleste af dem jeg havde fået smidt i indkøbskurven, nok mest var beregnet til fest, og det skal jeg altså ikke til før jeg har født, så ud af indkøbskurven igen. 

Jeg fik dog købt to ting, en jumpsuit, og en top. Begge dele i sort.

Hvis du selv vil shoppe graviditetstøj, så gå ind på www.asos.com og tjek hvad de  har, vælge det der hedde maternity og se det kæmpe udvalg. Brug rabat koden 'HAVE10' og få 10% rabat på din ordre, også på allerede nedsatte vare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar