Ticker

MinTicker.dk Ticker

søndag den 8. juni 2014

Velkommen til min blog

Hej alle sammen.

Jeg starter nu min nye blog om babyer og børn op.
Jeg venter mit første barn, sammen med min vidunderlige kæreste som jeg har været sammen med i 7 år <3 Vi er netop flyttet i en 3 værelses lejlighed, på 100 kvm.

Min blog vil komme til at handle om min graviditet og mine indkøb, senere kommer den til at handle om mit barn, det at være mor for første gang, og stadig gode tilbud og indkøb. Her vil både blive blogger om gode indkøb til mor og barn.
Jeg elsker at shoppe tilbud og lede efter dem, og leder du efter noget bestemt så vær ikke bleg for at spørge om jeg kender et sted at købe det billigt.

Jeg er 16+1 i dag (16 uger og 1 dag) jeg har termin 22/11-2014. Vi var til NF scanning (nakkefoldsscanning) 12/06-2013. Vi ønsker at vide kønnet på vores barn, det kan vi få af vide til MD  scanning (misdannelsesscanning) den 01/06-2014,
Vores barn er planlagt og vi glæder os begge rigtig meget til at skulle være forældre.

Billedet er fra min NF scanning da jeg var 12+2 henne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar