Ticker

MinTicker.dk Ticker

mandag den 23. juni 2014

Min flittige mor

Jeg er så heldig at jeg har en fantastisk dygtig og kreativ mor.

Jeg spurgte om hun kunne hækle dyr. Det vidste hun ikke, hun havde aldrig været god til at hækle, men hun vil gerne prøve.
Jeg gik derfor på biblioteket og lånte to børger der hedder: Hæklede dyr og flere hæklede dyr.


Jeg tror det blev en helt ny hobby for hende, hun har i hvert fald fået lavet 14 forskellige søde dyr. Nogle af dyrene er der kommet en lille bjæle i.


Da min mor sagde hvor mange dyr vil du have, sagde jeg "sådan 5-6 tror jeg", ja min mor fik i hvert fald lavet lidt flere. Og har været flere gange ude at købe garn.
Og hun er ikke helt færdig, hun vil også gerne lave en suttekæde. 

Hvis i selv skulle være lige så kreative som min mor, og i ikke allerede har bøgerne eller opskrifter til at hækle de søde dyr, kan i sikkert også låne bøgerne på biblioteket. Ellers kan bøgerne købes for 100-150 kr i boghandleren. 
Vi har selv taget kopier af nogle af opskrifterne, som vi gerne vil scanne ind og sende på en mail. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar