Ticker

MinTicker.dk Ticker

onsdag den 18. juni 2014

Gratis Babypakker - Babyboxe

Så vil jeg lige skrive om alle de babypakker jeg har været ude at skaffe mig til mit kommende ønskebarn.

Lidl

Den indeholdte:
En sød stor bamse
I pakke bleer
En pakke skumvaskeklude
En sut
Et glas Semper frugtgrød.

Bestil den her.


Rema 1000
Den indeholdte:
En pakke vådservietter
En pakke bleer
En pakke skumklude
En sød bamse
En shampoo (svane og allergi mærket)
Og en sut

Bestil den her.


Matas

Den indeholdte:
To bleer
En blad fra "Vores børn"
Reklamer
Fodbadesalt
Ansigts rens
Luksus shampoo
Baby zinksalve
Baby lotion

Bestil den i her, kræver man er medlem af Club Matas.

Babysam
Den indeholdte:
En ble
En sut
En baby cream
En sut
Et stykke legetøj
Og en masse reklamer

Man kan selv vælge om man også vil have en gratis blespand med. Her er der kun en slags poser der passer til, og de er ret dyre, og kan kun købes i Babysam.

Bestil den her.

Når du bestiller en babybox fra Babysam giver du også tilladelse til at en masse andre firmaer må kontakte dig via telefon og mail, og give dig tilbud på andre baby ting.
Vær her forberedt på at blive skældt ud hvis du takker nej. Jeg blev kaldt latterlig af en, da jeg takkede nej til nogle baby bøger (som jeg allerede havde). Når min kæreste tager telefonen så nægter de at snakke med ham, og igen bliver sure hvis de siger vi ikke har interesse i deres tilbud.
Jeg er selv stoppet med at tage telefonen når der bliver ringet med hemmelig nummer, da jeg er meget træt af alle de opkald. Havde jeg vidst dette før jeg bestilte babypakken, havde jeg valgt den fra. Så meget er den heller ikke værd.

1 kommentar:

  1. De har også en fin babypakke her: https://www.maulbiler.com/babypakke/

    SvarSlet