Ticker

MinTicker.dk Ticker

onsdag den 22. oktober 2014

Min pusletaske

Tænkte jeg lige vil vise jer min fantastiske smukke pusletaske som min mor selvfølgelig har syet til mig. 



Har jeg nævnt at min mit er ekstremt god til at sy strikke og hækle?

Synes pusletasken er smart at have med på farten, fordi den kan foldes ud, også kan man ligge baby på den og pusle der, og flice stykket kan knappes af så det kan komme i vaskemaskinen. 


Jeg synes det er så specielt at have en masse min mor har lavet. Eller andre har lavet til os.
Min søster er ved at male et billede, og kærestens bedste har strikket trøjer og strømper. 
Min far har da jeg var barn lavet en lampe med Peter Plys til mig, og den skal jeg altså snart have hjem! 

Også er der jo storken som skal frem når jeg har født :D

Har i fået nogle håndlavet ting af jeres familie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar