Ticker

MinTicker.dk Ticker

onsdag den 8. oktober 2014

Klargøring til barnedåb

Jeg keder mig lidt her hjemme, og samtidig er mit hovede fyldt med idéer til barnedåben, og selvom jeg først skal holde det i februar 2015 så er mine idéer altså ved at blive udført 😄

Mit tema er Peter Plys - lige som på børneværelset. Jeg har altid været Peter Plys fan, og havde også selv et Peter Plys værelse hos min far som barn.

Jeg har fået købt bageforme 3 styk de er ca 20 cm så alle tre bliver lavet og sat oven på en stor kage, så der er nok kage til alle gæster. Regner med at skulle bruge fondant og chokolade til at pynte med.

Så har jeg lavet lys, der skal dog leves flere regner med at have 6 stk i alt.
Lysene har jeg lavet ved at tegne Peter Plys med blyant på lysene, derefter har jeg brugt nogle tegnepenne til lys, som kan købes i panduro hobby og tegnet med på lysene.

Så til bordkort har jeg lavet en masse små Peter Plyser i perler, så sættes de senere på grøn karton. 

Der udover er der købt Peter Plys klistermærker til at lave indbydelserne med, som også skal på grøn karton.
Dem har jeg desværre ikke lige et billede af, da de ligger hjemme hos min mor.

Måske har i gættet at grøn er grundfarven? Det er fordi at i dåbskjolen skal der være silkebånd, kjolen er blevet brugt til min søster og jeg, og min nevø, min søster havde rød bånd, jeg havde lyserød bånd, min nevø havde lyseblå, så jeg har valgt at min søn skal have lysegrøn.

Jeg føler mig efterhånden klar til at min søn skal komme til verdenen. Jeg er 33+4 i dag. Jeg forudser han bliver født før termin, men ikke meget før, måske 1 uge før, men det er måske også bare fordi jeg glæder mig så meget til han kommer ❤️ Min kæreste glæder sig også virkelig meget, og snakker til maven hver dag, og kysser maven, og hver gang han kysser maven, så sparker vores dreng, det er så hyggeligt. 

Håber i andre gravide der ude har det godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar