Ticker

MinTicker.dk Ticker

mandag den 9. juni 2014

Neutralt uden at være kedeligt.

Når man er gravid og skal have en lille, kan man slet ikke lade være med at kigge på baby tøj, uanset hvilket køn man skal have så er der så mange søde og sjove ting man kan købe til de kære små.
Jeg kender ikke kønnet på mit barn endnu, så jeg kigger mest på tøj som kan bruges af begge køn, uden at det er kedeligt. Og her er lidt af det jeg har fundet.


Nr. 1 - I'm on santa's nice list - super sød til jul, jeg skal jo selv have et lille november barn, og denne her vil bare være vildt sød at give den på til jul. - find den lige her.
Nr. 2 - I spent 9 months on the inside - lidt sej, og humoristisk body, jeg tror mine bedste forældre vil have svært ved at forstå humoren i den. - find den her.
Nr. 3 - Baby Stitsh - sød baby natdragt. - køb den her.
Nr. 4 - Giraf - så sød flyverdragt, jeg forelskede mig i den med at samme jeg så den, og det samme gjorde min kæreste. Dragten er lidt tynd, så den skal nok bruges når baby sover ude, men er nok for kold til vinter, hvis uden en dyne over. Hue og fødder kan tages af. - findes her.
Nr. 5 - Veloursæt - super sødt sæt, med bluse og trøje, havde selv kigget på det længe hos H&M, og har nu købt det. Sælges her. Eller i H&M butikkerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar