Ticker

MinTicker.dk Ticker

torsdag den 30. oktober 2014

Fotograf og billeder

I lørdags var jeg 36+0 - præcis 4 uger til termin, og der havde jeg en aftale med, min kærestes fantastiske kusine om at, hun skulle tage nogle billeder af min struttende mave.

Hun vil gerne uddanne sig til fotograf og er virkelig god til at tage billeder og fange de rigtige øjeblikke.

Egentlig vil vi gerne have været ude i naturen men vejret var gråt og det regnede, så billederne vil ikke blive gode. Så derfor blev vi indenfor, hvilket slet ikke gjorde noget, fik nemlig taget nogle fantastiske billeder!

Så her er et lille udpluk:

Min plan er at få fremkaldt det af kæresten og jeg i stort (ca 50-60 cm i højden) til vores hvide væg, og når lillemanden så kommer, skal der tages et billede af ham, der skal hænge ved siden af. 

Jeg er ret utålmodig efterhånden, ønsker sådan lillemanden ud nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar